نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پیام من به گشت ارشاد

ببینید، من میتونم به سادگی تخمین بزنم که تعداد افرادی که در سطح جامعه وجود دارن و شما باید بگیرید ببرید ارشاد کنید میلیونها نفر هست. شما نمی‌تونید همه این میلیونها نفر رو بگیرید ببرید ارشاد کنید، تجربه هم نشون داده که کسی از شما درس عبرت نگرفته! پس شما نمی‌تونید با این کار جلوی جریان بدحجابی رو بگیرید  حساب کنید ببینید مخارجتون چقدر میشه می‌سپاریم حساب کنن باهاتون!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.