نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نظامی گنجوی

خب ایشون شاعر بلند آوازه قرن ۶ هست. ذکر یک نکته رو در مورد تفاوت میان قرن ۶ و قرن حاضر ضروری میدانم. اولا که خیلی زمان گذشته یعنی اون زمان ایران تحت سلطه اعراب بوده و الان خب میشه گفت تا حدودی ما تحت سلطه اعراب نیستیم. نه کامل، ولی بله ما تا حدودی از سلطه اعراب خارج شده ایم. نکته دوم و مهمتر، میزان جمعیت خیلی در مقایسه با قرن ۶ افزایش داشته پس اینکه حالا باید الان از روش لیلی و مجنون استفاده کرد یا چیز دیگر، خب همه چیز نسبی هست یعنی اهمیت عشق را نمی‌توان زیر سوال برد ولی خب ابتدا عرض کردم که ما هنوز تا حدود زیادی تحت سلطه اعراب هست. نکته باریکتر و مهمتر که جا داره تمامی جوامع بشری به اون توجه کنند، در اجتماعات میلیونی نیاز به افزایش قابلیت فردی به درجات گذشته نیست، همینکه زن و مرد با ذهنیت هم آشنایی پیدا کنند میتونه کفایت کنه، مهمتر در اجتماعات میلیونی پیشرفت یکپارچه هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.