نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بحث تلخ کتک کاری!

خب ببینید، بحث تلخ کتک کاری در ایران چیزی نیست که تازگی داشته باشه. این مساله به واسطه فرهنگ پایین اعراب و سلطه اونها بر ایران در مواردی چون کودتای ۲۸ مرداد و شعبون بی مخ و سایر وقایع تلخی که در طول تاریخ ایران رخ داده کاملا رواج داشته. خب بله این بحث خیلی هم بیربط نیست. کتک کاری دسته جمعی یکی از ابعاد زندگی هست و ایرانی جماعت هم فکر میکنم در طول تاریخ استعداد خودش در کتک زدن رو خوب به همه جهانیان ثابت کرده باشه. پس لازم نیست که بخوایم نکات این چنینی رو به ایرانی یادآوری کنیم. حالا بحث پیش میاد که زمان اسکندر مقدونی اون اومد مارو کتک زد و خب بله اون هم نشون داده در گذشته که تونست مارو کتک زد! یه خواهش دارم از اساتید، دوستان و برادران عرزشی!‌ لطفا وسط کتک کاری نرخ تعیین نکنید چون بیشترین ضرر رو ما از این قضیه کرده ایم در گذشته نه چندان دور...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.