نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

فرهنگ عرب

ببینید اینکه من از ائمه مانند امام علی و امام حسین و امام صادق و امام رضا صحبت کرده ام و حمایت کرده ام این حمل بر حمایت من از اعراب نشود. خودمون میدونیم که اعراب فرهنگ بسیار پایینی دارند و این بزرگان هم تجربه تلخی داشتند در میان اعراب. حالا حساب برخی اقلیت ها در برخی کشورهای عربی نظیر جمال عبدالناصر و حالا برخی دیگر از اعراب که دست به مهاجرت زدند تا در میان بیابانهای دیگری برای خودشون زندگی بهتری بسازند به کنار، ما همه به نوعی با اونها همسنگر هستیم. ولی در گذشته هم شدیدا نسبت به رفتار گداصفتانه برخی از اعراب اعتراض داشتم و به هیچ عنوان فکر نمیکنم اعراب گداصفت پیرو ائمه بوده یا هستند و به هیچ عنوان فکر نمیکنم باید اعراب گداصفت رو الگو قرار داد. همانطور که حافظ فرموده عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است، کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم،،،،

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.