نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در مورد کنسرت سائوپائولو و بوینس آیرس!

خب همونطور که قبلا عنوان کردم در اینجا بدون هیچگونه ماسمالی میشه آخر خط رو اعلام کرد به نحوی که باید از میان نخاله های دموکرات و لاتین ها یکی رو انتخاب کرد که من ناگزیر به انتخاب لاتین هستم. نمیگم همه دموکراتها نخاله هستند. با درود به روح پرفتوح آبراهام لینکلن! ولی خب نخاله میان دموکراتها هم کم نیست و من لاتین رو ترجیح میدم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.