نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پست خدافظی!

روز اول سال ۹۹ داشتم از سر صبح کنسرت اس اند ام ۲ را نگاه میکنم... آنفورگیون ۳ و گفتم در این حین یک فال حافظ هم بگیرم و ندا آمد که: خوشا شیراز و ... 

پست قبلی را پاک کرده بودم. یادم نمیاید مربوط به چند وقت پیش بود... گفتم دوباره بنویسم... آخر میدانید... این وضعیت خیلی شخماتیک شده بود... من خدای روزهای شخماتیک هستم... خوب یا بد باید در این وضعیت حتما سروکله ام پیدا شود. این دنیا در آن روزهای بد حتما من را کم داشت... خیلی اتفاقها در دنیا افتاده بود و بعید میدانستم دیگر دنیا بتواند همان دنیای سابق بشود...

خب حالا اما چی؟ خداروشکر چهار دفعه واکسن کرونا زدیم و میتونیم بدون ماسک اینور اونور بریم.... فکر میکنم حالا وقت خوبی برای یه خدافظی باشه... اصلا دست و دلم به نوشتن نمیره.... خدافظ، شاید برای یک مدت کوتاه و شاید برای همیشه!



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.