نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

ناشتان پتان ناشتان،،،،

خب در این مرحله دیگه کار به سادگی با استفاده از رمز ناشتان پتان ناشتان قابل حل هست، و دیگه واقعا برای یه مدت خدافظ،،،، میدونم امروز زیاد پر حرفی کردم و خیلی خوب نبود،،،، در انتها داور شیر سماور، داور اگزوز خاور، خسروی حیا کن داوریو رها کن، حسن روحانی و خاتمی ننگ بر شما، مرگ بر شما،،،، جواد ظریف تو دیگه خفه شو،،،، و به انزقاق همه من کاملا اصا هیچی برام در این زندگی مهم نیست، من صرفا یه پوچگرای آشغال بی ادب هستم، من یه دیوث عوضی، من یه علاف بیکار بیسواد بیلیاقت، من یه مایه ننگ، مایه شرم، سربار جامعه، یک حرامخور خائن تمام عیار و بیحیای بیشرف هستم،،،، خدافظ!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.