نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اعوجاج جدی،،،،

من خب تو این مدت مثلا میشه گفت ده سال گذشته که اخبار رو دنبال میکردم به طور جدی، ضد و نقیض و چرند و مزخرف و پیروزی و شکست و ضد حال و انواع و اقسام مزخرف رو زیاد دیدم، بعضی وقتها حس کردم اوضاع مثل ججیج مجمل شده و واقعا هم حق داشتم.... بعضیا یه حرفهایی میزنن که جاداره برگردی بهشون بگی: قربونت برم، موش بخورتت،،،، 

ولی الان دقت میکنم میبینم شرایط دیگه از سطح ججیج مجمل خارج شده و دچار یک اعوجاج جدی شده!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.