نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بوی بنفشه می‌دهد،،،،

ژاید ژما باور نکنید، ژند روز پیژ من یه ژایی رفته بودم، یک آقایی رو دیدم ایژون واقعا بوی بنوژه میداد، بعد یک فرد دیگری همراه ایژون بود، من از حرفی که فردی که همراه ایژون بود زد ناراحت ژدم! برآژوده ژدم، و خلاصه داد و بیداد و اینها که این چژور حرفی هست و بعد رودم و دیگه هیچژوقت هم در این ژند روز من اونژا برنگژدم، دیگه هم نمیرم اونژا!

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 24 مهر 1401 ساعت 01:04 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

ژلام
طرژ حرف ژدنت خیلی آشناست

نمیدونم ژاید به نظر ژوما اینطور باژه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.