نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

Sometime I think about youuuuuuuu, Late nights in the middle of June,,,,,,

این که حالا بسیاری افراد، اقشار جامعه، احزاب، کشورها، ملت ها، سیاسیون، اساتید دانشگاهی، دانشجویان، مرد و زن، همه و همه، از من توقع داشتن که واقعا بشینم به مفهوم واقعی مزخرف فکر کنم!!! 

و من این کار رو به طور جدی انجام دادم!

به مفهوم واقعی مزخرف خیلی فکر کردم، حتی تحقیق کردم، همه آدمهایی که به مزخرف اعتقاد راسخ داشتن رو مورد بررسی بلند مدت قرار دادم، و به یک نتیجه رسیدم، همه افرادی که به مزخرف اعتقاد راسخ داشتن بعدا به اون بی اعتقاد شدن، و همه افرادی مثل خودم که مفهوم واقعی مزخرف رو درست درک نمیکردن، بعد از مشاهده سرخوردگی سایرین از اعتقاد راسخ به مزخرف بعدا به مزخرف اعتقاد راسخ پیدا کردن... 

ولی مفهوم واقعی مزخرف واقعا چیه؟

مزخرف مفهوم خاصی نداره،،،

مزخرف فقط یک راه فرار هست از فهمیدن،،، چرا که فهمیدن زیاد به زندگی و ذهن آدم آسیب میزنه،،، اما اعتقاد راسخ به مزخرف اون چیزی بود که اون هم به عده زیادی آسیب زد!

چرا؟

چون به قدری به مزخرف اعتنا کردند که دیگه حتی اون چیزهایی رو هم که در زندگی باید میفهمیدند نادیده گرفتند،،،

اگر هر کس همون چیزی که به خودش و به زندگی خودش مربوط هست رو بفهمه و بعدش به مزخرف اعتقاد پیدا کنه این براش مسلما خوب هست!

اما اگر کسی فقط به مزخرف اعتقاد راسخ داشته باشه، یا اگر کسی به مزخرف اصلا اعتقاد نداشته باشه، هر دو این حالتها هست که میتونه به فرد و سلامتی روحی  و حتی جسمیش آسیب بزنه!!!

پس این شد درباره مزخرف! بهر حال اعتقاد راسخ به مزخرف چیز خوبی نبود!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله پنج‌شنبه 1 دی 1401 ساعت 06:00 http://1000-va2harf.blogsky.com

خیلی خوب بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.