نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اطلاعیه در مورد جلسه بحث گوریل انگوری

عه لطفا توجه کنید! لطفا توجه کنید! تا اطلاع ثانوی به علت سیاستهای آموزش کل بحث گوریل انگوری از کلیه کلاسها حذف شده.... من اصلا نمیدونم مگه ما تو این مملکت چنتا گوریل انگوری نیاز داریم؟ شما همتون که رفتید گوریل انگوری شدید مگه چه غلطی کردید که حالا ما گوریل انگوری بیشتر تو این مملکت بخوایم؟


لازم به ذکر است کلاس در جلسه ای که قرار بود بحث گوریل انگوری مطرح شود برقرار است و بجای گوریل انگوری در مورد پلنگ صورتی صحبت خواهد شد....

نظرات 2 + ارسال نظر
پریا پنج‌شنبه 1 دی 1401 ساعت 22:34 https://surealismthings.blogsky.com

ولی من باب اسفنجیارو بیشتر دوست دارم

لطفا بیشتر توضیح بدید، اینا زمان ما نبود

پریا پنج‌شنبه 1 دی 1401 ساعت 22:28 https://surealismthings.blogsky.com

حق ++

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.