نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

زی زی گولو

اخیرا اعتراض شده که من اینهمه در مورد کارتون و برنامه کودک صحبت میکنم، ولی چرا نسبت به زی زی گولو، کم توجهی شده که بدینوسیله پوزش میطلبم. زی زی گولو بخصوص یادم نمیره در مورد یه مساله ای که به پدر و مادر امیر ربط داشت بهش گیر داده بودن. حالا فامیلی پدر و مادر امیر یادم نیست. ولی میگفت: من آقای فلانی را نمیشناسم، من خانم فلانی را نمیشناسم، من امیییییییر رااااا میشناسم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.