نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

هیکل

در مورد هیکل جا داره خاربشان کنم که دوباره شروع کردم تا هیکل رو بتونم به فرم ایده آل برسونم، بخصوص بیشتر چربی آب کنم، پس از قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا واقعا انگیزه من هم برای بهتر کردن هیکل بیشتر شده و امیدوارم که موفق بشم. بخصوص در مورد سیکس پک، که چند دفعه هم قبلا در مورد جنبش سیکس پک صحبت کرده بودم که متشکل از کریس رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ، خبیب نور ماگمدوف و خودم هست. اونها هرسه سیکس پک دارند و منم باید بیشتر چربی بسوزونم برای سیکس پک،،،، فعلا ذت زیاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.