نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

لازم نیست

لازم نیست دیگر،

در گوش من سوت بکشید!

من خودم،

مدتهای مدیدی است،

که مغزم سوت کشیده است!


مثلا بار اولی که خیلی جدی،

به پرواز پرندگان دقت کردم،

و به خاطر آوردم،

کسی به پرواز پرندگان درست دقت نمیکند!


مثلا وقتی صدای کفشدوزک را شنیدم،

و به خاطر آوردم،

کفشدوزک بعضی وقتها مرا صدا میکند!


مثلا وقتی رو به دیوار کردم،

و هرچه از دهانم در می آمد گفتم،

و دیوار نیز بدون رودروایستی،

رو به من کرد و،

هر چه از دهانش در میامد گفت!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.