نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

لکه ماه

روی ماه یه لکه داره

بعضی وقتا معلومه

بعضی وقتا که حتما اینورش به ماس

و اندازش متوسطه!

خداجونم هدفت از این کار چی بوده؟

یعنی اونم مهمه؟

میدونم بیخود سوال پیچت کردم باز...


حتما باید منو جریمه کنی،

بهم باز حالی کنی که اگه واسه خاطر اون نبود،

من خیلی زود پیر و فرتوت میشدم!


ولی من که اعتراض نکردم

فقط سوال داشتم

میدونم کسی نباید سوالی رو واسه بار اول بپرسه

ولی از کجا معلوم بار اول من پرسیدم؟

یعنی از اینهمه میلیارد آدم تا حالا کسی نپرسیده بود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.