نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

خودتان میدانید

اکثر فصلها آرام میگذرند

اکثرشان، خودتان میدانید

فقط بهار است که گاهی آدمها را به عطسه می اندازد

و یک سری چیزهای دیگر که خودتان میدانید

مثل شکوفه ها و باقی چیزها که خودتان میدانید

و فقط تابستان است که شور گرما را در می آورد

و بهانه را میدهد به دست همه تا، شما خودتان میدانید

و فقط پاییز صدای شرشر باران و خش خش برگهاست

و ... خودتان میدانید

زمستان که صدای فشرده شدن برفهاست زیر پا

که کسی هنوز اسمی رویش نگذاشته

جز اینها باقی فصلها آرام میگذرند، خودتان بهتر میدانید

اگر فصلها اینهمه آرام نمیگذشتند

اگر به قول شما دیروز ما امروز شما بود

یا مثلا امروز ما دیروز شما بود

یا پریروز ما پس پریروز شما بود

یا مثلا پس فردا قرار بود اتفاق خاصی بیفتد

یا اگر اکثر فصلها اینهمه آرام نبودند

یا اگر مثل شما خودخواه نشده بودم

یا اگر اینطور ساده بازی کردن بچه ها مرا یاد چیزی نمی انداخت

یا مثلا شاید اگر ... خودتان بهتر میدانید!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله شنبه 16 اردیبهشت 1402 ساعت 12:54 http://golneveshteshgh.blogsky.com

آفرین

فتبارک الله احسن الخالقین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.